Sider

lørdag 11. mai 2013

Veit du ikke det, så får du pokker meg la ve og få barn også!

Om man virkelig trenger en app for og vite når man skal skifte bleie på barnet sitt, da får en pokker meg la vær og få barn også!
Det er søren meg så mye idiotisk så kommer på markedet, jeg blir helt skremt enkelte ganger!
Men dette tar kaka altså.
 
Du vet når du skal skifte bleie på barnet uten og måtte ha en app som hjelper deg og vite det. Og vet du ikke det, ja da får du la vær og produsere barn også! Så enkelt og greit er det!
 
Skal ungen måtte ha en "kloss" på bleia for at du som foreldre skal få en melding ting på mobilen når barnet er våt i bleia? NEI, det syns jeg apsolutt IKKE!
 
Jeg for min del kunne ALDRI ha hatt en slik app, men det har dere vel skjønt allerede!
 
 
Hva syns du om denne appèn?
Kunne du ha hatt den selv?
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)