Sider

fredag 31. mai 2013

Endelig HØYGRAVID

Er 36 dager igjen til termin.
Så nå kan jeg endelig si jeg er HØYGRAVID!
 
Ikke lenge før lille gutt kommer ut til oss nå..
Jeg personlig tror han kommer før tiden, men det er nå bare meg da.
Han kommer sikkert på overtid siden jeg har det på magefølelsen at han kommer før :p
 
*tror han er en liten luring, den lille gutten som ligger der inne*
 
 
Gleder meg til og hilse på lillebror nå.
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves blir det sagt, men syns virkelig jeg har ventet lenge nok nå på og få hilse på han.
 
Han er en aktiv liten krabat i hvert fall :) Magen får ikke helt være i ro der inne, MEN det er helt i orden. For da vet jeg at han har det bra der inne!
 
Velkommen til verden lille venn, vi venter på deg <3
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som høygravid! Er virkelig ikke lenge igjen nå :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Nei, nå går det fort fremover.
      Syns de siste 8 mnd har gått kjempe fort jeg, ble jo nettopp gravid og nå er han er her snart <3
      Men alt i alt har de siste 5 åra gått kjempe fort også, siden storesøster kom til verden!
      Åra fyker avgårde etter man selv får barn, det er merkelig det der.

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)