Sider

onsdag 8. mai 2013

Barnevogna som endelig er kommet i hus...

Gubben var i foregårs og kjøpte vogn.
Takker og bukker kjære :)
Uten deg hadde den ikke vært i hus enda..
 
Han ringte når jeg og jentungen hadde vært ute på sparkesykkel tur og lurte på hvor vi var henne.
Jo, vi var på vei hjemover med bussen... Jo, om vi kunne ta bussen en holdeplass lenger så kunne vi gå hjem sammen..?? *ehh, ugler i mosen her gitt..... For det pleier han ALDRI og spørre om*
Kom nå frem og han luringen hadde gjemt noe bak veggen ned mot t-banen.... Skjønte fort at her var det noe bak, forta meg bak for og titte. Og jo da, der sto vogna vår <3
En grønn flott vogn, ikke den jeg egentlig ville ha. Men den var veldig fin allikevel. Har nå tittet litt på den, og jeg er fornøyd. Ville egentlig ha Emmajunga eller Simo, men de koster jo flesk og litt til....!
Den var god og trille også.
Jentungen sprang hjemover med vogna, det var stor stas og trille. Så tror nok hun gleder seg til og trille vogna når lillegutt ligger oppi der om ikke lenge!
Gleder meg til og putte lillebror i vogna nå og trille tur. Innen 2 mndèr er han her. I går var det 2 mnd igjen til termin, så i prinsippet kan han komme om en 6-7 uker *lov og håpe*
 
Merket er Troller kombi vogn.





 
- Ikke de beste bildene, MEN bilde er bilde-
 
Nå er det i hvert fall en ting mindre og tenke på som lillebror trenger til han kommer til verden.. Er spent på om eg får shoppet noe i Juni før han kommer (lønn 28.Juni, og jeg har termin 6 Juli).. Og har et håp om at han kommer litt før tiden.... Hmmm det blir spennende å se gitt. Det er dessverre kun 1 måte og finne ut av det på, og det er og VENTE og VENTE på at riene skal starte....! (forhåpentligvis er det noen uker igjen, han er litt liten enda til og komme så han er ikke helt velkommen enda)...
 
Har du erfaring med Troller?
Er det god eller dårlig erfaring evt?
Har du hørt om noen som har hatt Troller, og evt deres mening om vogna?

 
OG SIST MEN IKKE MINST:
Hva syns du om vogna???

2 kommentarer:

  1. Fin vogn til lillebror:) Gleder meg til å treffa han!
    Klem frå besto i skogen!

    SvarSlett
    Svar
    1. :)
      Ja, ikke sant.
      Då e me 2 og fleire også :)
      Stor klem til besto i skogen frå oss i byen :)

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)