Sider

lørdag 11. mai 2013

Jeg har fått av gubben....

Gubben kom hjem fra tur forje helg, jeg hadde jobb helg så fikk ikke vært med.
Men han hadde med seg denne til meg
 


 
Den var kjempe god, selv om jeg aldri hadde hørt om den før.
Så det er min nye favoritt for tiden :)
 
....
 
Her om kvelden kom jeg hjem fra jobb, da det lå en pose til meg på kjøkkenet..
Og der lå det en ting jeg har hatt lyst på lenge, og gått å titta på lenge. Men hadde og bestemt meg for ikke og kjøpe den før den kom på tilbud..
 
 
Det er en sann historie om en jente som blir seksuelt misbrukt av sin far.
Har nett lest noen sider i den.. Las litt med engang jeg fikk den, men holdt på og sovne så måtte legge den fra meg.
Kommer en bokanmeldelse når boken er ferdig lest, den er veldig lettlest så tror ikke det tar så himla lang tid i grunnen!
 
Tusen takk kjære :)
 
 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)