Sider

torsdag 23. mai 2013

Pakke fra Buzzador ventes i posten!

Jeg er en buzzador, har vært medlem på www.buzzador.com lenge nå, men først nå ble jeg trukket ut til og teste produkter for de. Og dele omtalen om hva jeg syns om produktene med dere kjære lesere.
 
 
Det er produkter fra Veet som kommer i posten. Så venter spent på når det kommer, og hva som ligger i pakken. Vet sånn halveis hva det er, men vet jo ikke 100 % hva det er.

 
Så når produktene kommer i posten og jeg har testet det ut, ja da skal jeg komme med en produktanmeldelse på hva jeg syns om produktene (godt jeg har spart hår på beina da, haha)....
 
Får med 10 voksstriper som jeg kan dele ut, er det noe DU har lyst på?
Så du kan teste det ut du også?
 
Er du en buzzador?
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)