Sider

torsdag 31. januar 2013

Hva gjemmer seg i magen??? Jente eller gutt???

 
Det er en liten prins som har bosatt seg i magen i noen måneder :o)
Navn er ikke bestemt enda.. Er under diskusjon, så vi får nå se hva det blir.
 
Hadde det på følelsen fra en fant ut en skulle ha små folk igjen at det var en liten gutt, og jammen meg hadde eg ikke rett.. Så nå får jeg en av hver. Amanda på snart 5 år og lille gutt i magen <3
Håpa litt på en gutt siden jeg har en jente allerede. Men det hadde vært mer praktisk med en jente siden en har klær og slikt fra tidligere. Men nå får jeg gå å shoppa nye klær til lille gutt, har allerede vært og kjøpt 2 blå bodyèr :)
 
Amanda gleder seg til og bli storesøster, koser magen og er så god atte.
Verdens beste jente, som kommer til og bli verdens beste storesøster!
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Annifrid Fjelltun31. januar 2013 kl. 19:31

    gratulere me prinsen i magen <3

    SvarSlett
  2. Yaaaaaaaaaaaa eg tek aldri feil:-)))) vibekke

    SvarSlett
  3. Eg hadde det på følelsen frå eg fekk veta at du var gravid :-) Så kjekt med ein liten gut i søskenflokken :-) Gløymer aldri då Amanda kom til verden. -Linda-

    SvarSlett
  4. :o)
    Ja, tror nok det blir stas med en liten hane i høne flokken :o)
    Nei, da gjer sannelig ikkje eg heller... Fytti grisen, det var litt vondt det :p Evig takknemlig for at du var med <3
    Klem

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)