Sider

tirsdag 19. februar 2013

Lang dag, men effektiv! (konkurranse)

Gud hjelpe meg, det har vært en lang dag. Men nå er den snart over heldigvis!
Kjenner på kroppen at no er eg en smule sliten...
Først var det jobb på dagvakt. De første timene gikk SEEEEINT, men så plutselig begynte tiden og springe og vi skulle hjem igjen. Jaja, vi skal ikke klage på det.
 
Kom hjem, gubben hadde laget deeeeilig mossaka (fra bunnen tror eg). Den smakte himmelskt!
Så fort middagen var fortert fikk eg et SKIKKELIG ryddesjau over meg. Det vises ikke så veldig sånn sett, men rydda en del i klæra her i huset. Og støvsuga, vaska klær x 2, vaska oppvaskmaskina, tømt den, fylt i den litt, bytta på senga, handla litt...
 
No er det snart hotell cæsar og avslapping for fult!
Tee`n er kokt, så nå skal eg gå å hente meg det..
Beina skal være godt planta på bordet (ikke bokstavlig talt), resten av kvelden!!
Så skal eg ha fri i morgo, DEILIGT!!
I morgo er det aktivitetsdag i barnehagen, så håper på fint vær :)
 
Minner om konkurranse her på bloggen der du kan stikke av med 3 piercinger (navle).
Om du ønsker og delta i den går du inn her og melder deg på!
 
 
<3 Amanda & lille gutt <3

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)