Sider

onsdag 6. februar 2013

Pakke i posten (masse god saker)....

Vant i Desember en konkurranse på en blogg.
Og det kom aldri noe pakke i posten, men her i forje uke kom det en hentelapp som måtte hentes på posten, det var en sending fra Tyskland.
Og hvem i alle dager skulle sende meg noe fra Tyskland?
Fant fort ut at det var den konkurransen jeg vant, så nå kom premien!
Pakka ble sendt fra Tyskland rundt den 20.Desember, så det tok sannelig en stund fra Tyskland til Norge. Men den kom til slutt da :)
 
Så nå skal eg vise dere hva som kom...
 



 
Fikk en god del, hu som hadde konkurransen skulle velge ut produker for 200 kroner. Og syns nå hun fikk en del for de penga.
 
2 pakker med te
2 pakker tyggis
2 lipomader
3 sjokolader
et speil
pose med kjærlighet på pinne
en pose med noe jordbærgreier (har ikke sett så nøye på den enda)
en pose med noe gresskar frø eller noe sånt (har ikke sett så nøye på den enda)
1 pakke med bounty sjokolade - er vel noe slankegreier, så det skal ikke jeg spise nå som jeg er gravid-
 
Masse god saker i posten med andre ord.
 
Hva syns du om det så lå i denne pakken?
Er det noe du selv kunne tenkt deg?
 
 
 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)