Sider

tirsdag 5. februar 2013

Se ka eg har fått, og ka lille gutt har fått :)

Her om kvelden kom gubben heim med dette te meg:
 


 
Flotte roser, som lukter helt fantastisk <3 Eg er ikke vant med og sjemmes bort med blomster, men kan lett venne meg te det :p
Tusen takk <3
 
Forje Onsdag var eg ein tur på Storo Senteret, og måtte jo innom en kles butikk... *bombe*
Og der kom eg over noe nydelig lite og blått... Kunne jo ikke gå ut fra butikken uten og kjøpe noe. Så kjøpte dette til lille gutt i magen, som ja har fått navn. Men det skal holdes hemmelig litt til :)
Vi er ihvertfall veldig fornøyd med valget av navn på knøtte <3
 


 
Blått måtte det jo bli, klæra er i str 50, så de er jo KNØTT små! Tenk at det kommer en sååå liten baby om noen mndèr! Kan fortsatt ikke helt forstå det.
Men kan tro en glede seg til og få baby i hus igjen. Lillemor gleder seg stort og.
 
Amanda i dag tidlig:
"Mamma, må du ha (babyèns navn) med deg på jobb i dag??"
"Ja, lille venn må det. Den ligger jo i magen, og den må være i magen en stund til. Kommer den ut nå blir det jo ingen baby"
"Ok, greit det!"
God jento mi <3
 
 


 

2 kommentarer:

  1. Så heldige, både du og guttungen i mangen :)
    Vi har også bestemt navn på jenta i magen, men det blir hemmelig litt til :)

    SvarSlett
  2. :)
    Det er gøy og holde det litt hemmelig for de som er ekstra nyskjerrige :)
    Det er noen som vet det, men ikke så mangen at det gjør noe :)

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)