Sider

torsdag 21. februar 2013

Kooselig dag som snart er over!

Dagen starta supert. Kosa oss med god frukost, MEN når en skulle kle på seg og gå (lille mor), ja da kom horna hennes frem... Og gud hjelpe meg, hu holdt på i alt for lang tid! Men vi kom oss ut til slutt.. Litt mer svett enn nødvendig. Er ikke like lett hver dag med disse søte små!
 
Kom så hjem igjen, surfet litt før det var og kaste seg i dusjen og komme seg avgårde til Ullevål på jordmor samtale.
Ble tatt i mot av en koselig dame. Anne Marte.
En kjempe koselig time, så gleder meg til og fortsette og gå hos henne!
Og ikke nok med det men vi såg jo sååå mangen nyfødte babyer der, gjett om eg nå gleder meg til lille gutt kommer til verden! Hørte barnegråt, klunking. Noen ble bært rundt av pappa`n sin, noen lå i "vogna" til sykehuset.. Kjenner eg gleder meg stort til lille gutt kommer <3 <3
 
 
Disse 2 øverste bladene sto ved utgangen så eg tok de nå med meg hjem.. Har vel og merke ikke spedbarn enda, men kjekt lesestoff :)
De 2 nederste bildene fikk jeg av jordmor. Skulle få en bok om amming og, men den var de tok for for øyeblikket.


 
 
Etter Ullevål hentet vi lille mor i barnehagen, de var ute og aket og koset seg i solen. Nydelig vær i dag!! Håper det blir like fint i morgen for da kan en gå ut og kose seg før eg skal på jobb. Lille mor har fått ta seg fri fra barnehagen i morgo så hun får litt vinterferie hun også. Tror hun gleder seg til en dag fri.. Hvem gjør ikke det?
 
Da vi kom hjem laget vi deilig kyllingvinger til lunsj.. Nam nam.. Vi koset oss, jeg med en boks iskaffe mocca inntil!
 
 
 
I ettermiddag har vi hatt besøk av ungene sin onkel, kjempe koseligt!
Gubben diska opp med deilig middag... Laks,scampi,  gratinerte poteter, grønnsaker, saus.. Det var en helt nydelig middag. Og jeg får vann i munnen av og tenke på den!! Naaam...
 
 
 

Nå er lille mor kommet i senga si, men sove skal hu ikke... Men men..
Sitter nå og ser på antikvitetsgrier på svensk tv (eller ikke jeg, men gubben) og venter på TangerudDampen. Det er så koseligt og se på. Jeg digger deltakerene på den serien der!! All ære til dem!
Ser du på det?
 
Har du hatt en fin dag?

2 kommentarer:

  1. Høyrast ut som ein super dag. Flink mann du har - eg hiver meg på, det er umuleg å unngå å få vatn i munnen av slikt :)

    SvarSlett
  2. Han er en ræser på kjøkkenet :) *Godt noen av oss er det ihvertfall, for jeg er ikke noe flink :p*

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)