Sider

fredag 8. februar 2013

2 pakker i posten, og 1 pakke levert på døra i DAG!!

Kom 2 pakker i posten i dag.. Ene hadde eg venta på, og den andre kom litt overaskende. Men selvfølgelig sier man ikke nei takk.
 



 
Den røde pakka kom fra Møllers, hadde ikke ventet noe pakke der fra nå. Men eg ble jo gladelig overaska. Får nye prøver av de innimellom. Og det sier man ikke nei takk til. Så blogger man om de produktene man får, så får dere se min mening om produktene jeg får i posten.
I morgen når jeg er ferdig på jobb, tror jeg at jeg og lille mor skal lage en av de. Den gule er jo ikke så mye og gjøre med, men tenkte og lage deilig glasur på toppen. Så får se hva det blir.
 
Pakke nr 2 den lilla var:
 



 
En hoppeku.
Fikk i velkomspakke når jeg ble abonnoment på bladet "foreldre og barn". Trodde denne var mer for småbarn, men ser jo her at det er kryss over 0-3 år. Så da får vi pakke denne opp i morgen når jeg er ferdig på jobb. Så lille mor får prøve den ut. Jeg tror hun kommer til og bli fornøyd med den. Hu spurte så fint om hu fikk åpne den i dag, men da sa jeg at hu var for stor. Men ser jo det først nå at hun kan bruke den :) Da blir hun glad vil eg tro. Tror du ikke det?
 
.....
 
Venta på ei levering på døra i dag, fra www.goyagoy.no og fikk sms av hu som driver det at nå var mannen hennes på vei og var hos meg om 15-25 min. Ok, venta litt før eg sprang på butikken. Og sto ute og ventet på han. Men han kom jo ALDRI! Sto ute ihvertfall i 30 min og venta. Tenkte mangen ganger at eg skulle gå inn, men tenkte og at om eg hadde gått inn så hadde han nok kommet med engang eg var kommet inn. Så det gadd eg ikke. Men angra på det etterpå gitt....! Kaldt var det. Men en varm dusj ordnet det.
 
Det som kom på døra var:
 



 
Perlene og rekne puslespillet er til lille mor.
Og den andre leken er til lille gutt i magen.
 
 
 
 
 
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)