Sider

torsdag 14. februar 2013

HAPPY VALENTINE!! - se ka eg har fått-

Eg gir i grunnen en LANG marsj i hele dagen :)

Etter jobb dro eg og henta Amanda i bhg, kom så hjem og fikk beskjed om og gå å sette oss i stua...
"Ja, men eg skulle berre ha satt på maskemaskina, om du ikke har gjort det"
 
Gikk nå å satte meg i stua og inn kom gubben med en pose.
"Til jentene mine sa han" :)
 
Og kom med dette her til oss alle, en til hver :)




 
Tusen takk :)
 
Me e gla i deg <3
 
Siden eg ikke bryr meg noko om denne dagen her, ja då blei da med ein klem.
Han hadde "laget" grandis til middag i dag.
 
Så nå er det stilt her i huset, lille mor sover. Og vi koser oss med Tangerud dampen :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)