Sider

tirsdag 26. februar 2013

Hentet meg 2 PAKKER i dag...

Det er så gøy med pakker!
Og i dag har eg vært så heldig og vært og henta meg hele 2 stykker!
Det er egentlig for tidlig og hente, men de spurte ikke når det er termin eller noe når jeg var innom, så da fikk jeg med meg en pakke fra Vitus Apotek, der sa han mannen bak skranka Gratulerer. Kjempe koseligt.  Og så var jeg på Apotek1, der var det bare ei sur kjerring!! Men eg fikk nå pakkene eg hadde bestilt, og de er jo helt gratis også. Det sier man ikke nei takk til....!
 
Pakke nr 1 fra Vitus Apotek:
 

 




 
Innholdet i pakken:
 
Tørre engangskluter 100 stk
Dekatin Hot Drink -lindrende ved hoste og andre forkjølelsesdempende symptomer 2 stk
Mam smokk
Tena Lady innlegg
Termometer
Engangs amme innlegg
Dr Greve sinksalve
LOccitane hand krem
A-krem
Decubal - Body Cream
Bepanten - Salve pleier og forebygger
Eucerin - Aquaphor Scoothing Skin Balm
Pure + Deodorant
 
 
Pakke nr 2 fra Apotek1. 
 






 
Innholdet i pakken:
 
Always innlegg
Våtservietter fra Dermica
Tåteflaske fra Avent
A- krem
Blenda sensentive prøve
Seba med Baby bubble bath
Decubal hand krem
Dr Greve sinksalve
Bepanthen salve
Smokk fra Avent
Seba med Face & body wash
Detton Hand sanitizer gel (dreper 99.9 % av bakterier/virus)
Amme innlegg fra Avent
Refleks
Reklame blader
Foreldre og barn bladet.
 
Har du fått hentet deg noen slike baby pakker når du gikk gravid/nett har født?
Hva spennende fikk du i pakken evt?
 
Kommer til og få noen pakker til, men de har eg ikke fått noen verdi sjekk på enda. Så da får eg bare vente til det kommer :) *gleder meg*
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)