Sider

onsdag 6. mars 2013

VUNNET en smokkesnor.....

Logga meg på facebook isted og der hadde eg fått en melding.
Kjendte ikke navnet på henne som sendte, så ble jo ekstra nyskjerrig :)
Og en koselig melding lå der.
Om at jeg hadde vunnet en smokkesnor....
Jeg vinner jo sjelden og aldri noen ting så jeg syns jo det er kjempe kjekt.
Så nå får lille gutt seg smokkesnor.
Navnet forblir henmmelig, så skal vise dere smokkesnoren når den kommer, men må få gjemt navnete på et vis.
 
Om du vil bestille en smokkesnor selv går du inn på smokkesnora mi på facebook og bestiller der :)
 
Hu lager det selv, og det er bare kjempe flotte produkter hun lager!!
 
 
 

Lånte 2 bilder fra siden hennes, det er ikke disse jeg får. Men her kan dere se hvor fine smokkesnorer hun lager :)
 


 

1 kommentar:

  1. Ja, om du kunne tenkje deg eit slikt "sett", så skal ikkje det vere noko problem. Send meg ein mail dersom det er av interesse :)

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)