Sider

mandag 11. mars 2013

Er dere småbarnsforeldre klar for en konkurranse snart? Kommer snart!

Har et samarbeid med http://www.saklart.no/ og i den forbindelse blir det en konkurranse her på bloggen om noen dagers tid (legger ut konkurransen når premien kommer i posten).
 
Premien er smokkboks:

 
Denne smokkboksmodellen er et produkt som er utviklet for å bekjempe bakterier på barnets smokk. Legg smokk eller smokk for tåteflaske i boksen, lukk dekselet og smokken blir desinfisert. Renseprosessen tar bare ca. 6 minutter og smokken til barnet blir opptil 99,9% fri for bakterier.
  • Bruker UV-lys for å desinfiserer opptil 99,9% av bakteriene.
  • Har fast bunn og deksel for lukking i front.
  • Slår seg automatisk av etter ca 6 minutter.
  • Lampen blir automatisk slått av hvis lokket blir åpnet under desinfisering.
  • Enkel å ha med på tur.
  • Bruker 2AAA batterier (følger ikke med).
  • Dimensjon (mm): 80d x 98h og veier kun 119g.
Smokkboksen er liten og hendig og bør være med i barnehage, til dagmamma, i bil, i vogn eller hjemme
Følg linken og se hva blogger skriver om produktet.
 
 
Kommer du til og delta når konkurransen kommer i gang?
Har du barn?
Om du ikke selv har barn kan du jo gi det bort til tantebarn, barn til venninner, barnebarn om du skulle være så heldig og stikke av med premien!
 
Så kommer jeg også til og skrive hva jeg synes om produktet når jeg får testet det (får en jeg også), men jeg får jo ikke teste det før babyen kommer ut til sommeren. Men da kommer det omtale om hva jeg personlig synes om produktet.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)