Sider

mandag 4. mars 2013

Fri dagen min.... Berre 1 igjen....!!

Sto jo opp før fuglene feis, eller ikke? Klokka var vel 08 eller noe sånt før eg klarte og kave meg opp! Deilig og ligge og dra seg litt. Lille mor & co hadde alt vært oppe en hal time - time når jeg sto opp.
 
Spiste frukost og kom meg i barnehagen med Amanda. Før eg dro opp i leiligheten og hentet post og bamsen til lille mor som hu ville ha i senga si (fått ny seng).

 
2 godsaker som lå å ventet på meg i postkassen. Like kjekt hver gang det kommer blad i posten.
 
Dro hjem en tur etterpå, før jeg og gubben tenkte oss på Ikea en tur egentlig. Men det ble ikke noe av grunnet en hersens lastebil.
Ble byen en tur istedenfor, kjøpte deilig middag. Før eg dro hjemover og begynte og koke poteter og gulrøtter og gubben for og hentet lille mor i bhg.
 
Eldste jenta kom heim rett etter meg. Jeg begynte så å støvsuge hele huset, vaske klær til den store gullmedalje ( elsker tørketrommelen som er kommet i hus).
Da lille mor og gubben kom hjem ble det middag (mannen steike kjøttet, det er ikke eg noe flink til). Jeg lagde saus da. Kan da lage noe mat jeg og :p Hehe..
 

 
Entrecote, nam nam.. Smakte helt himmelskt!! Gud kjenner smaken i munnen enda. Det var bare såå godt!! God mandagsmiddag.
Amanda sa før hun begynte og spise "kan jeg få en brødskive? Jeg liker ikke dette"... Men hvem var det som spiste opp alt sammen hun hadde på tallerken sin... Jo, det var min lille håpefulle <3
 
Slengte så lille mor i dusjen (nei ikke bokstavligtalt da, hehe)...
 
Før vi fant ut vi skulle bake og kose oss litt...
 





 
De var faktisk kjempe gode!! Og det var kos for liten og stor og lage muffins....
 
Nå skal eg se hotell cæsar og kose meg med det før det er sønner av norge.
 
Ha en fin kveld!
 
Her er bodyene jeg fikk i går av ei jeg jobber med. Tusen takk Tania :)
 
 
 




2 kommentarer:

  1. Så fint :) det så godt ut også! du vant konkurransen min, info står på bloggen min!

    SvarSlett
  2. Det var kjempe godt, både middag og muffins ;)

    Ååå så koseligt, tusen <3 takk :)

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)