Sider

lørdag 23. mars 2013

Nettside for barne foreldre & andre for den sags skyld :)

Satt og skulle finne en sang isted (den uheldige mannen), da jeg kom over en nettside.
Og den er helt fantastisk for store & små.
Jeg & Amanda har sotte og songet litt nå og den er lagret på mine favoritter. En slik side har jeg savnet, ikke det at eg har sett etter det så mye heller. Skal ikke skryte på meg det... MEN nå er den funnet og lagret. Så tenkte og dele den med dere så dere kan få glede av den dere også. Om du ikke allerede har hørt om den!
Det er MASSE barnesanger der så man kan høre på HELT GRATIS!

Gå inn på www.barnesanger.com det er en flott side som du og ditt barn vil få stor glede av. Eller kanskje du ikke har barn og bare vil sitte og høre litt på gamle barnesanger og kose deg med det.
 
Har du hørt om denne siden før?
Hva syns du?


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)