Sider

tirsdag 9. april 2013

Vært og sett på lillebror i dag, og han var like nydelig i dag :)

Vært på ultralyd igjen i dag, på vekstkontroll.
Og han vokser som han skal :)
Han var like flott i dag som sist gang vi var og titta på han!
Skal titte på han igjen om noen uker, for og se om han holder vekten sin.
Jeg er nå i uke 27 + 5 og han veier 1160 gram, en stor og flott gutt.
Fikk med hele 3 bilder hjem, spurte så fint om det. Og sa at de forje bildene vi fikk med på den ordinære ultralyden ikke var noe bra. Og det stemmer jo. Fikk de jo gratis da pga dårlige bilder.
I dag betalte jeg ingenting for de..
 
Morkaka ligger fremdeles frampå magen, så det demper for litt spark som han sa, men som  jeg sa så kjenner eg masse liv. Men det er mer ned på magen på en måte. Kjenner oppe også, men mest nede. Og det kommer jo av morkaken.
 
Rikelig med fostervann også, så alt ok.
 
På papiret jeg skulle levere i skranken for ny time sto det høyrisiko svangerskap. Men, det er nok pga min gastric bypass som jeg hadde 25.April i fjor. Så de følger meg litt tettere med ul pga det tenker eg. Godt og bli tatt vare på :)
 
Han lå med hode ned ihvertfall, legen kjendte og klemte på magen min. Hadde med seg en student og, men hu virka jo bare kjempe koselig. Koselige begge 2.
 
 
 
Har du vært på ekstra ultralyd?
Evt. hvorfor var du det?

4 kommentarer:

  1. Det har veldig mye å si at helsepersonell er hyggelig, så man føler seg godt ivaretatt! Jeg har ikke vært på ultralyd enda, men skal i slutten av måneden og gleder meg masse siden det er mitt første barn! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Første gang man er på ultralyd er helt spesielt <3
      Gled deg, det er like kjekt hver gang man er på det.

      Slett
  2. Ultralyd er virkelig helt spesielt ja <3
    Var 8 ganger i mitt siste svangerskap i fjor. Pga tidligere SA,smerter,blødninger og fordi hun hun lå i sete.

    Godt du fikk med deg bedre bilder hjem denne gang,er jo så koselig å ha med seg senere som minner :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt en blir følgt opp :) For og se at alt er ok med gulla våre <3

      Ja, gode minner og ta vare på til senere når de blir større også :)

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)