Sider

mandag 1. april 2013

Mmmmmm deilige middager...

 
Eg kan IKKE skryte på meg at eg er noen god kokk!
Her er det nok gubben som skal få æren for middagene her i hus....
ELLER eg varma kyllingvingene på den øverste retten, kokte ris & grønnsaker + laga bearne saus... Men de andre rettene kan eg nok IKKE skryte på meg i det hele tatt!!!
 
Men godt er det :)

 
Påskaften middagen:
 
Meningen var at me skulle ha lammelår på påskaften, men kom så seint heim fra byen (rundt hal 3), så skulle vi lage det da. Hadde det ikke vært middag før seint. Så vi grilla heller inne (eletrisk grill).
MEN det var kjeeeempe godt, vi likte det ALLE mann :)
Grillpølse, nakkekotelett, salat, poteter, asparges og aoli :)  *Nam nam*
 



 
1 påskedag middag:
 
LAMMELÅR m/ bakt potet, grønnsaker, asparges og brun saus.
Det var sååååå godt. Og eg kunne ha spist mye mer enn det eg klarte. MEN min lille mage ville ikke at eg skulle ha så mye. Men, eg kosa meg eg.. Og nytte maten med stoooooor glede!!!
 
Det var KJEMPE godt!!



 
Fikk du vann i munn no?
Hva har du spist i påsken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)