Sider

mandag 8. april 2013

Goooo natt kjære lesere... (gleder seg til i morgo)

 
God natt og sov godt kjære leser!
 
Jeg for min del er såååå trøtt, at øya holder på og ramle sammen her jeg sitter!
 
I morgen er det UL igjen, og jeg gleder meg max... Så nå håper jeg at jeg får sove godt i natt så morgendagen kommer fortere!
Tar med meg fotballspilleren min og legger meg, han har starta på treninga nå kjenner eg.
Typisk det at han skal vokne når jeg skal legge meg...
Er det slik det skal være når han blir født og?
Nå kan jeg i det minste gå å legge meg og ikke "bry meg" om at han er våken. Jeg kan legge meg og sove uansett. Det kan jeg ikke når han kommer ut, uansett hvor trøtt jeg er. Så får nyte det mens jeg kan at jeg kan legge meg når jeg er trøtt..
Lille mor har sove snart 2 timer allerede, så nå er det mor sin tur.
Før det er opp før fuglene fiser i morra, for og ordne jentungen, dusje, lage matpakke, frukost, komme seg i barnehagen før det omsider er ultralyd igjen.
Nå preiker jeg bare ser eg, så nå hopper jeg i køya før søvnen innhenter meg her jeg sitter.
 
Ha en nydelig natt alle sammen :)
 
...
 
Har du vært på ekstra ultralyd i svangerskapet?
Evt. hvorfor?

2 kommentarer:

  1. Nattinatt:)
    Nei var ikke det, men gikk til en privat da jeg ønsket litt senere å finne ut kjønnet bare:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt og være forberedt på kjønnet til innkjøp av klær o.l :)

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)