Sider

lørdag 13. april 2013

Da e vondt, au au au!

 
No er jeg lei!
Dette bekkenet er begynt og bli forbaska vondt, ikke hele tiden. Men ofte.
Det er grusomt når det står på.
Vil helst bare være i ro da og ikke gjøre noe ting.
Men, det går jo ikke det heller. Er jo i jobb og har jo en liten tulle her hjemme og, så må jo være litt sosial med henne også.
Det går jo, men det er vondt.
Har bestilt meg legetime nå, så han kan se hva som evt kan gjøres eller ikke.
Men har jo ikke fått time før neste mandag og det er jo lenge til, får ta en dag om gangen.
 
Da eg vokna i dag tidlig, kunne eg ønske eg kunne bytte ut bekkenet. Har nok sikkert logget litt skeivt i natt så det merkte eg for og si det slik..
 
Gleder meg til svangerskapet er over så disse smertene kan forsvinne!
 
 
 
Noen gode tips og gi bort??
 

2 kommentarer:

  1. Man får kjøpt den på babybutikker og apotek til nå som jeg vet. Den lille koster 150,- og den store koster 199,- :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar :) Tror jammen meg eg skal gå og kjøpe den lille og den store til lillegutt :)

      Slett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)