Sider

søndag 14. april 2013

Koselig kafe besøk i dag.

I ettermiddag har jeg og lille persille vært på Egon i byen sammen med Ole Kristian (min fetter). Som jeg ikke hadde sett på kjempe lenge. Kjempe koseligt og se han igjen etter gammalt.
 
Satt nå og skravla en halvannen time, jentungen er ikkje i form stakkars og klokka begynte og bli litt. Så fikk ikke så lang tid sammen, men den tiden vi hadde var kjempe koselig :)
 
Jeg kosa meg med en kaffe Mocca & lille mor en kopp kakao. Deiligt!
 
Følte frk. persille en tur på do og når me skulle ut der fra møter jeg på xèn til en av mine fettere (ikke Ole`n sin). Hu kjendte ikkje meg igjen, har vel forandret meg litt på disse åra.
 
Og når me var på veg til og gå blir me stoppa av ei godt voksen dame som spør om me e vossinga (hadde hørt eg nevnte for ole`n at det var vossinga der) :p Ho var vossing, men utflytta vossing. Og ikke nok med det hu kjendte til brusfabrikken som våre besteforeldre drev i sin tid. OG hadde gått i klassen med kusina til far til Olen (om eg ikke tar heilt feil no) :p
 
For og si det slik, verden er jammen meg ikke stor. Litt sprøtt igrunnen.
 
No er me vel hjemme og lille mor er i seng.
 
Hva har du gjort i ettermiddag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)