Sider

mandag 8. april 2013

Lagt på meg 4 KILO.......

Hadde time hos legen i dag, kun for og få bekreftelse på at jeg er kommet så langt som jeg er kommet i sv.skapet. (så jeg får søkt på foreldrepenger gjennom NAV)!
Og ta en HB (lenge siden det er gjort), og den var helt fin :)
 
Fikk med meg den nye boken "gravid igjen", kommet ny i år så måtte jo ha med meg den. Har jo fra 2012, så står vel ikke så veldig mye nytt i den sikkert. Men man vet jo aldri.
 
Mens jeg var der, gikk jeg på vekta.. Ikke vært på vekta på en stund no. Så trappa opp på den... Og hjelpe meg eg har lagt på meg 4 kilo!!
Fikk nesten litt panikk, MEN som han sa.. Hege, du er gravid så det er heeelt normalt og gå opp i vekt. Normalt ville eg ha lagt på meg alt fra 7 -14 kilo til nå. Så skal ikke klage!
Det er trossalt en liten baby der inne, fostervann, morkake og vann i kroppen har eg fått litt og. Så det veier jo litt til sammen..
Det renner vel forhåpentligvis fort av igjen etter svangerskapet.
Skal med andre ord ikke klage, selv om jeg gjør det...
Det er rart det der, kvinnfolk & vekt uansett altså!!
 
...
 
Mens legen var ute og sjekket HBèn min, oppdaga jeg en diplom på kontoret hans. "Er du smartere enn en 5klassing". Måtte jo spørre han når han kom tilbake om når han kom på tv :p Da lo han litt. I slutten av mndèn skulle han være med. Så da MÅ jeg nesten se på!!
Han sa hvor langt han kom, så det vet jeg, men kjekt og se allikevel tenker eg!
 
...
 
 
 
 
Hadde du masse vann i kroppen når du gikk gravid?
Hvordan var svangerskapet ditt?
Hadde du noen plager?
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)