Sider

søndag 11. november 2012

Terningkast 5.

 
Har i dag vært og sett den nye film versjonen av Reisen til julestjernen.
Og må si eg likte den godt!
Av meg får den terningkast 5.
Var langt fra den Reisen til julestjernen man har sett før, men den var sinnsykt bra. Eg levdte meg helt inn i den, og tiden den varte gikk kjempe fort. Syns vi nett hadde satt oss ned når filmen var slutt.
Til og med lille mor satt helt oppslukt av filmen! Vi satt og gomla på smågodt og chips, kosa oss med det. Synd tiden gikk så fort.
I media har filmen fått terningkast 3, det syns jeg er en liten karakter for en så bra barnefilm!







 
Når filmen var ferdig og var på vei ut fikk ungene ballonger, dvd og pastiller. De voksne fikk også dvd og pastiller :)
 
På vei inn på kinoen fikk alle sammen en godtepose :)
 
Har du sett filmen?
Om du har sett den, hva syns du?
Kommer du til og gå å se den?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)