Sider

mandag 19. november 2012

SKJERP DEG!

Satt på bussen hjem tidligere i dag, og sitter og titter ut av vinduet!
FY FAEN, te det ser ut langs veien.
Søppel over alt, alt fra mc`donalds papir, plastik, brusflasker/bokser osv osv.
Om DU er en av de som kaster søppel i naturen så SKJERP DEG.
Vi har bare en jordklode, så ta vare på den er dere snill!!!
Ja, eg skal ærlig si at tidligere var eg en jævel til og kaste søppel ute selv, men nå tar eg med meg alt eg har av søppel enten hjem eller kaster det i en søppelspann ute!
Det ser helt jævlig ut langs veiene....
 
Kaster DU søppel ute?
Eller er du en av de som er så flinke og tar og kaster søppel i søppelspannet?
Fortell meg DIN mening om dette!!!
 
SÅ TIL DEG SOM KASTER SØPPEL UTE: SKJERP DEG, SLIKE SOM DEG VIL VI IKKE HA!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)