Sider

lørdag 10. november 2012

Kose lørdag + kontroll (bane)!

Lille frøkna våkna kl 06.30 i dag (alt for tidlig spør du meg).. Kom og la seg hos meg, lå litt før hun sier "mamma, kan eg få se på tv no?". Såg på klokko, "Ja, det er ok. Det er ihvertfall ikke natt selv om det er gry tidlig..
Satte på tvèn så hu satt og kosa seg med, og spiste yougurt, en clementin og en brødskive. Mens hu mor bare lå å dro seg (våken).
 
Sendte melding til Karine i hal 10 tiden tenker eg, og vi ble enige om at vi skulle møtes på Grønland :) Ordnet oss og dro til byen. Møtte Karine, Alva & Sverre (ungene til Karine). Sulla litt på Grønnland før vi dro til de. Drakk kaffe og skravla mens unga leka og såg på Dora & Timmy Tid (det sto for det meste i bakgrunnen og surra).
 
Når vi dro fra de, skulle vi ta t-banen til Storo. Kom til Stortinget, og der var det STORKONTROLL (og jeg er en snik). MEN hadde tilfeldigvis en ubrukt bilett i lommeboka (heldigvis), så sa at eg ikke hadde hatt tid til og validere den derfor det ikke var gjort. Måtte snakke med hele 3 personer! Han siste sa det er greit denne gangen, men husk på det neste gang for det er en risk og ta! Men tenker og litt slik, det er sjelden man blir stoppa i kontroll, og da "sparer" man jo faktisk en del penger på å "snike"! Hehe *eg e rar eg vet det*
 
Vandra nå litt på Storo, sammen med HC & Jamila, før jeg og Amanda dro hjem! Trøtt og slitne begge 2.
 
Hadde deilig fiskemiddag, falt i smak fra oss begge 2 :) Amanda valgte middagen i dag, og det er ikke verst når en 4,5 åring velger fisk til middag istedenfor noe kjøtt! *flinke jento te mammo*
 
Så ble det litt oppkast i ettermiddag og da :( Ikke kjekt når de små er dårlige, men det gikk heldigvis fort over!
La seg rundt kl 19, tok max 30 min så var hu i drømmeland!
 
Så må eg bare "skryte" av de hersens naboene...
Går det ann og bråke slik som de gjør? Drar stolen etter gulvet, går jo ikke ann og løfte den opp nei, det kan jo ve farlig det! Tramper så noen elefanter. I ettermiddag har det vært voldsomt!
Går snart på veggene!! Gjett om eg skal snakke til de, det er ikke første gangen de bråker, her for en gooood stund tebake hørtes det ut som de monterte et møbel i 00.30 - 01-00 tiden på natta!!! Hensyn??? Ka er det for noe???
DRITTLEI.NO......
 
 
 
Ha en fin kveld alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)