Sider

torsdag 4. oktober 2012

Tidlig en torsdagsmorgen!

Klokka er 07.30 gitt, er temmelig klar for og legge meg igjen... :p
Men skal nok ikke det i dag.
Skal ha meg en tur rundt fuglevannet i dag tenkte eg. Det er kjempe flott og gå rundt det!! En flott tur for store og små.
Masse fine fugler og se på rundt vannet.
 
Får besøk i ettermiddag, av mamma & pappa. De kommer med en tv-benk til meg, den er finere enn den eg har i dag.. Skal vise dere før og etter bilde senere... Om dere vil se da ;)
Så de kommer rundt kl 18.00 sånn ca. De skulle dra fra vakre voss i 11.30-12.00 tiden, tar sin tid og kjøre fra vest til øst.
 
Har ei tuppe lure som venter på de ;)
 
Tenkte kanskje og bake noe boller i dag, for og få tiden til og gå litt :) Isåfall kommer det nok bilder, så dere kan se mine flotte ferdigheter.... Eller??? IKKE!
 
Vil også få gratulere EMMA LUCIA med 5 års dagen ;) Håper du får en kjempe fin dag.
 
Gir meg for denne gang.
 
Ha en strålende flott torsdag alle flotte lesere!
 
 

2 kommentarer:

  1. Håper du fikk en god tur:))

    Jeg finner deg forresten ikke på facebook siden ;)
    Så kan du ikke skjekke en ekstra gang at du har likt den ? =)
    Lurer på om siden har noen problemer med å registrere likes :)

    SvarSlett
  2. Turen har vi ikke gått enda, blir ut nå straks ;)
    Gleder meg.

    Nå er jeg 100 % sikker på at eg liker siden din ;) Hege Stomperud Gregersen på facebook ;)

    SvarSlett

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)