Sider

lørdag 13. oktober 2012

Snart jul igjen.....

2 1/2 mnd til jul igjen, kor er dette året blitt av??
Er begynt og kjøpe inn julegaver det er jeg, men har MANGEN igjen!
 
 
 
Skal begynne mer i slutten av mnd, da får eg ta ein del... Så eg ikke har så mangen igjen i Desember!
Er så kjipt at vi får lønn tidlig i Desember, for da er det så sabla lenge til lønna i Januar kommer, men det får nå bare våge seg... Er 1 gang i året heldigvis!
Og ikke nok med det, men når lønna endelig kommer i Januar er det jo helligdagstilegg i tilegg og det sier man jo ikke nei takk til. Det er gode penger og ta med seg... Og sist men ikke minst FERIEPENGENE kommer da.. Det er en del 1000 ekstra det ja!! *gleder seg allerede*
 

 
Hvilken planer har du i jula da??
 
Jeg for min del skal nok jobbe... Så blir nok noen koselige dager på jobb, når man jobber i helsevesenet har man ikke fri i helligdagene, men det gjør jo ingenting! Det er jo bare koseligt og gå på jobb når man jobber på en slik koselig plass! Med mangen koselige beboere og ikke minst koselige kollegaer..
 
Hva skal du i nyttårshelga da??
 
 
Jeg for min del skal hjem til vakre vestlandet, Voss! Hjem til mamma & pappa.... Det er koseligt det.
Håper det er litt snø da så man kan ut og leke og kose oss i snøen og komme inn igjen og drikke en varm kopp kakao og kose seg under pleddet med en god film.. Det er kos med vinteren!
Og ikke minst det og se på alle rakettene som blir skutt opp, nå har jeg ikke vært på Voss på nyttårsaften siden 2007, så nå er det sannelig på tide. Da gikk jeg høygravid med min lille prinsesse.
 
....
 
Hvilken kalender skal du gi til barnet/barna dine i år??
 
 
I år blir det pakkekalender her i huset, er allerede begynt og kjøpe inn gavene. Så tror lille mor kommer til og bli fornøyd når 1.Desember kommer.
 

 
Hva spiser du i jula??
 
Her er det pinnekjøtt for alle penga! Er ikke jul/nyttår uten pinnekjøtt! Det finnes ikke noe bedre enn det, spiser ribbe i jula og MEN det er på langt nær så godt som pinnekjøtt. Ribbe er så sinnsykt fett, usj.. Så tror kanskje eg skal droppe den i år, med tanke på at eg sikkert blir dårlig av den pga operasjonen min.. Skal ikke ha for fet mat da for da kan eg bli sinnsykt kvalm. Og trenger ikke å provusere frem det og bli dårlig!!
 
 

 
Hva ønsker du deg til jul??
 
Jeg kommer nok til og legge ut en liste her på bloggen senere, både for meg og for lille mor, så det gidder eg rett og slett ikke begynne og ramse opp nå.
 
Gleder du deg til jul??
 
Ja, klart eg gjer da. Hvem gjør ikke det? Tilbringe tid sammen med familien, jula er en koselig tid, man skal bruke på familien. Så det gleder eg meg til.
 
...
 
Ha en fin dag videre alle sammen!
 
 


 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)