Sider

onsdag 17. oktober 2012

Bilder fra dagen.....

Hatt en mega koselig dag.
 
Vært ute sammen med Helge, Eirun & lille mor Amanda i dag.
Møttes i Nydalen og kjøpte med oss kaffe, Chai Latte med honning & kakao. Og litt lunsj.
Spaserte så nedover langs Akerselva et lite stykke før vi tok og slo oss ned ved Ole Brum parken så lille mor kaller den!
 
Lille mor leka og kosa seg, mens vi voksne satt og preika og drakk kaffe/Chai Latte.
Lille mor sprang litt att og frem og spiste.
Jeg leka litt jeg og. Kjempe kjekt.
Begynte nå å bli litt småkaldt så vi gikk tur opp til Storo før vi dro hjemover.
 
 
 


 
Deilig lunsj, syns både mor & datter..


 
Barnevognmafiaèn tar jo søren meg HELE veien!

 
Anda kom og ville ha mat og....

 
Satte fra meg boksen på siden og skulle kaste den når me gikk, disse forbanna kråkene kom og tok boksen og fikk den pokker meg ikke igjen... Fløy avgårde med deg når jeg nermet meg for og ta den tilbake..

 
Det jobbes med og få den opp, fikk den ikke opp så lenge vi var der :p Og om de fikk den opp så ble de nok skuffa for den var tom :p



 
Høstbilder av noen flotte trær.
Skal ut å ta mer høstbilder, for det blir så fint!
 
Ha en fin kveld!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)