Sider

fredag 21. september 2012

Skam godt!

Er sikkert mangen så grynter på nesa nå og sier ÆSJ, det der er ikke mat.. MEN eg skal no berre seia da at det er SKAM GODT!
Smaker fortreffeligt godt.
Har eit hove liggande i frysen og vurdere og ha det til middag i morgo.... Hmmm.... Nam nam!!
 



Bilder lånt fra google.
 
 
Ser det ikke godt ut?? Smaker fortreffeligt..
Skal si meg ening at det og ha et hode på tallerken som "ser" på deg, det er ikke det morsomste akkurat! Men om du ikke tenker på det og tenker på smaken som kommer i munnen på deg når du spiser, ja da kan vi snakka ;) For det smaker så godt...
 
Om du ikke har smakt det, så anbefaler eg deg og smake på det for det er faktisk kjempe godt!
Eneste eg ikke har smaka på hode nå er vel øra tror eg....
Tunga er helt fantastisk god, og samme er øye. Kinna er skam gode også!!!! *får vann i munnen av og skrive om det nå*
 
Har du smakt smalahove?
Kunne du tenkt deg og smake det?
Der du kommer fra pleier dere og ha det der?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)