Sider

tirsdag 11. september 2012

Pakke i posten!

Det er alltid kjekt når det kommer pakke i posten!
 
Denne gangen var det fra Møllers, får prøver der fra når det kommer ut nye ting de lanserer. Og det sier man ikke nei takk til, gjør man vel??
 
Jeg for min del liker og få pakke i posten, hvem gjør ikke det?
 




 
Se kor masse godt som kom i posten i dag da... Kan tru eg skal kose meg med og lage det... :)
Til helga kanskje, blir det noe???
Skal nå legge ut her når jeg lager, så får dere se min mening på de forskjellige tingene.
Hva syns du om det?
 
Hva var det siste du fikk i posten??
 

 
Måtte jo legge ved et bilde av meg og da... Ikke det peneste for og si det sånn, men det er nå et lite bilde helt på tampen av dagen!!
 
....
 
Har du hatt en fin dag??
 
God natt & sov godt til deg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)