Sider

fredag 7. september 2012

En liten oppdaterring ;)

Er ikke så flink til og blogge lenger, men skal prøve og skjerpe meg på det viset :)
 
Nå er det altså 4 mnd og 13 dager siden jeg ble operert, tiden har gått skremmende fort....
Kiloene har også raset av meg, sist eg var på vekta har eg karret meg ned 33 kilo! Og det er bra syns jeg...!
 
Spiser sundt (stort sett hele tiden), så spiser jeg jo veldig lite. Orker ikke så mye lissom, men det sier jo seg selv i grunnen etter det jeg har vært igjennom ;o)
Er ute og går turer og koser meg med det, en trimsykkel står i stua også, men den har eg ikke vært så flink til og bruke. Skal kjøpe nye batterier til den så kommer eg meg nok med den sykkelen også! Det er jo bare og sette på tvèn og se på en serie og 2 og sette seg på sykkelen og sykle.. Det gjør jo sååå godt.
 
Det og kunne gå i butikken og se på de klæra du vil ha, det er jo helt herlig, Det og kunne gå på en "vanlig" butikk istedenfor butikker for store folk er skjønt! Går nå inn på h&m og ser på det eg vil og ha kan som regel kjøpe det også. Ikke alt enda, men noe av det i hvert fall! Og det er bare helt skjønt må eg si. Det er nok ikke alle så skjønner hva jeg mener, men de så ikke skjønner det har heller ikke vært der eg har vært med tanke på at de ikke har vært store, og har hatt det problemet!
 
Er det noe du lurer på i forhold til operasjon og tiden etterpå? Da får DU lov til og spørre om akkurat hva du vil, så skal eg svare så godt eg bare kan!!
Og er det noe DU ønsker eg skal skrive om i forhold til dette eller andre ting, så spytt ut, så kommer det kanskje :)
 
 
Meg og Therese ;)

 
Meg, Emine & Nantuk <3

 
 
Ønsker dere alle en fin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)