Sider

torsdag 5. juli 2012

GLEDE............!

Endelig..
Ja endelig får eg på meg dongeribuksa som har logge og venta på meg!
Den er vel og merke litt trang enda, MEN eg får den over rompa. Og eg får igjen knappen & glidelåsen!

Får gje da ei vekes tid til, så kan eg gå med den ute... Men eg får den på!!! Da var ein av de første måla mine, og eg er nå kommet der!

Puppa mine har minka og, liker ikke det heilt... Men da e no greit, alt vett jo mindre!
Og etter kvart skal eg nok søka på plastisk kirurgi på dei og.. For kan jo ikke ha det sånn at man kan slenge puppa rundt halsen..!!!

Neste mål er å få på en annen dongeribukse som enda er litt liten til meg, får den over rumpa. Men får ikke igjen glidelåsen, ei heller ikke knappen!

Men uansett kor du ser ut, er det ihvertfall noen som er glad i deg uansett hvordan du ser ut..

1 kommentar:

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)