Sider

mandag 2. juli 2012

Minus 26 % av overvekta!

Først vil eg bare si at det har vært veldig stilt her på bloggen den siste tiden, da jeg har vært uten nett. MEN nå kommer jeg sterkere tilbake, da nettet er tilbake!

...

Etter operasjonen jeg hadde den 25. April var jeg dårlig i noen uker. Omtrent alt eg spiste, ble jeg dårlig av. Spesielt middagsmat. Ble så pass dårlig at eg måtte legge meg i sengen og ligge der i LANG tid, og gjerne ta en stikk pille Pinex Forte. Måtte gjerne sove litt også. Hadde skikkelig vondt i magen, og var ikke god, skikkelig kvalm. Nei, når det var slik angra eg sykt på at eg hadde valgt denne utveien, men det var vel og merke KUN når eg fikk disse "anfallene" mine. Følte eg måtte kaste opp og drite (om eg kan si det) samtidig, men fikk jo ikke til verken det ene eller det andre. Kaldsvetta til tusen! Nei fysj, det unner eg INGEN!

Men i dag, angrer eg overhode IKKE på valget mitt. Har klart og gå ned 26 % av overvekten, og er meget fornøyd. Gleder meg til og gå ned enda mer. Kan fremdeles gå ned 50 % av vekta mi. Man kan gå ned 50 - 75 % av overvekten, så fremdeles kan masse skje.
Og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Det og kunne gå inn på en "normal" butikk er jo bare helt suverent! Det er bare helt skjønt. Og kunne kjøpe det man vil ha, uten og tenke at "nei søren denne her var sinnsykt pen, MEN den passer desverre ikke meg"
Selvfølgelig er det ikke alt som passer enda, men var og kjøpte meg en kjole i str M her for en tid tilbake. Meget fornøyd, og et skjørt i str L. Og for det første har eg ikke vært noe glad i og gå i skjørt og kjoler, men nå er det helt ok. Syns det er deiligt og kunne pynte seg litt i hverdagen.
Sminke meg er jeg begynt med igjen også, det er mangen år siden sist eg gjorde det også, nå må eg nesten sminke meg før eg går på butikken og. Blitt litt mer kvinnelig om man kan kalle det det.
Og hvem vil ikke være det?
Alle jenter/damer vil jo se bra ut, uansett størrelse på kroppen, men de siste åra har eg rett og slett gitt f***, og det har mye og si med vekten også!
Men nå er det andre baller!

Kom hjem fra Voss i dag, etter en helg hos mamma & pappa. Mamma hadde vært og shoppa klær til meg på BULA. Jakke i str M som passer, og en i str L (som enda var litt liten, men har jo noe med hvordan klæra er laget også)... MEN uansett så er jeg meget fornøyd! Kan vise dere bilder av det jeg fikk av mamma & pappa en annen dag!
Jeg er ihvertfall meget fornøyd!

Nå spiser jeg det jeg vil, i SMÅ porsjoner. Og er aldri sulten, men kjenner av og til litt ubehag i magen og da er det på tide og spise litt igjen!
Prøver og spise hver 3 time, men det er jeg ikke flink nok til enda. En skal helst ha 6 måltider iløpe av en dag, men det klarer eg desverre ikke enda. Men er på god vei!
Drikker nok ikke nok heller, men holder på å jobbe med det også. Det kommer seg.

Legger ved noen bilder, så kan dere se den nye meg...







Sjekk de turskoa da, hehe...




Eple er godt det.



Meg & Siren på Geocatching.



Eg fant eg fant!


1 kommentar:

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)