Sider

tirsdag 10. juli 2012

Fisketur på Vippetangen!

Har vært på fiske tur i dag...
Og fiher var det en "kjempe".
Ja den var jo litt stor kan du sei!sk fikk EG!
Måtte jo ha hjelp med den stakkars fisken, eg er ingen fisker så å ta livet av en fisk er ikke noko for meg...
Så fekk no hjelp te det da, kom en buss sjåfør bort, og spurte om det fremdeles var så store fisker i oslofjorden. Og ja, da vil tru den var på rundt kiloen.
Hvilken sort fisk er dette her egentlig????


Meg og fisken min.... Den var ikke så liten :)














Får jo søren ikke til og snu bildene jo......


Hatt en flott dag... Og gud det var gøy og fiske etter gammalt, det er LENGE siden sist eg har gjort det...

Håper dere alle har hatt en fin dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)