Sider

onsdag 2. mai 2012

Blomster på døra!


Lørdag`s ettermiddag kom det en mann og ringte på døra og han hadde med seg en stor eske te meg, med bilde av blomster utenpå....
Hmmmm, hvem har sendt meg blomster??? *Jo, da eg viste jo hvem det var*


Stor blomsterkasse :)


Se kor flotte de er....


Se kor nydelige blomster eg har fått...

De kom på døren fra mamma, pappa, bror min, svigerinna mi og verdens nydeligste niese <3

Tusen takk skal dere ha alle sammen.

De var helt nydelige, selv om blomstervasen kunne vært litt finere :p Hadde ikke noe blomstervaser fant eg ut, så det må eg ønske meg... Så brukte en shaker like greit som blomstervase ;)
Man taver det man haver er det ikke det man sier da.

Ha en fin dag.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)