Sider

onsdag 2. mai 2012

Blitt rana!

Ja, fytti grisen.
Var på apoteket for og hente medesinen eg skal begynne på i morgo.
Kjøpt over flere kjøp vel og merke. OG medesinene kom på OVER 2000 kroner!
I BARE medesiner...
Er det ran eller?

Nycoplus Multi (vitaminer) 103 kroner (på tilbud)
Tas resten av livet.


Niferex (jern tabeletter) ca 180 kroner
Tas resten av livet (tror eg)


Calcigran forte ca 140 kroner
Skal tas resten av livet.


Ursofalk ca 470 kroner for 1 pakke og eg måtte ha 3!
Skal tas i 3 månader, for og forebygge gallestein

Betolvev ca 70 kroner (blå resept)
Skal tas hver 3 månad!


+ Fragmin sprøyte i 10 dager etter operasjonen for og hindre blodpropp!

+ eg fikk med meg Paralgin Forte supp disse 2 tinga kom på vei 250 kroner ca.

Så en dyr afære, MEN vel verdt det!

Q: Hva medesin bruker du?
Q2: Bruker du noen faste medesiner? Evt hvilken?








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)