Sider

mandag 28. januar 2013

Dagen før den STORE dagen :)

Syns denne dagen har gått sinnsykt tregt i grunnen.
Leverte jentungen i barnehagen og skulle gå og hente noen ting til hu, men jeg med retning-sans lik en snegle fant ikke frem (såg på kartet litt senere og hadde kun gått i feil retning, men gav opp. Prøve igjen i morgo).
 
Kom omsider hjem og da var det og se Tore på sporet & Halvbroren på nett- tv, siden eg var på jobb i går kveld og ikke fikk sett det da.
 
Nå sitter jeg bare og surfer litt.. Og lurer på ka i alle dager man skal ta til middag i dag.... Hmm...
Like gøy hver dag det der.
Hadde eg spurt jentungen hadde eg fått til svar: PØLSER!
Hva er det med unger og pølser?? :)
 
I kveld er det tidlig natta så tiden kan gå fort til i morgo til ULTRALYDEN :) Blir spennende og se om vi får sett om det er en liten jente eller en liten gutt som gjemmer seg inni magen min :) Eg er så utålmodig på og få se babyèn no... Ikke mangen timene igjen no heldigvis. Under et døgn heldigvis...
 
-bilde lånt fra google-
 
Er meget spent om denne lille krabaten vil vise seg, altså hvilket kjønn det er.
Spennende, spennende!!
 
Ha en fin dag.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)