Sider

onsdag 26. juni 2013

Noen skulle ALDRI hatt lappen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde følt min lille håpefulle i barnehagen isted og går hjemover igjen.
Står og venter på grønn mann for og komme meg over veien, og det blir grønn mann.
Så går jeg, og der kommer det en helvetes stasjonsvogn (blå), og bare kjører.
Jeg blir selvfølgelig sinna som en fele, og tar ut armen og viser at HALLO DET ER GRØNN MANN!!
Gubben som sitter i bilen *kjerringa ved siden*, begynner og vise fing og geipe.
Hallo??? For en oppførsel! Gubben var i 50 - 60 åra....
Viser fingeren tilbake i ren refleks.
Synd han ikke hadde vinduet oppe for da hadde det kommet noen gloser han sent ville ha glemt! Jeg "gaulte" som en sinna tyrk!
 
Kan ikke folk oppføre seg i trafikken?
 
Nesten synd han ikke kjørte på meg, så skulle han f*** meg fått seg en klekkelig bot eller noe i den duren!
 
Høygravid og hormonell og jævla dritt sjåfør hører ikke sammen!!!!
 
 
 
 

io

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempe glad for en kommentar her på bloggen, ha en strålende fin dag ;)